Sunday, February 2, 2014

Maybelline Baby Lips - Cherry Me

Herkese merhaba!
Hey everyone!

Bugün Maybelline Baby Lipslerden bahsetmek istiyorum size. Popülerliği nedeniyle çok merak ederek aldığım bir ürün oldu bu. O yüzden bir hevesle denedim , dudağımdan hiç çıkarmadım ve şimdide yazısını yazıyorum. :)

Today i want to talk about Maybelline Baby Lips'. It's a really 'hype' product so i need to try it. So i bought it and wore all the time and now i'm writing the review. :)



























İlk sürdüğümde çok abartıldığını düşündüm. Bu ne böyle Niveanın nemlendiricilik ve renk adına hiçbir şeye yaramayan lip balmlarından bir farkı yok dedim. Ama yanılmışım. Dudağımda kaldıkça dahada çok beğenmeye başladım. Ve şu anda bayılıyorum diyebilirim. İnanılmaz güzel bir renk veriyor. Çok doğal ve nemlendiriciliği 10 üzerinden 6-7 diyebilirim.

When i first applied it, i thought i didn't worth 'hype'. I thought it was just like Nivea chapsticks. But i was totally wrong. The longer it stayed on my lip , the more i liked it. And now i find it killiiiiing! Omg! It's just awesome! It gives a perfect sheer colour. And it's enough moisturizing for me. I give a 6 or 7 / 10 to its moisture. 


























Kesinlikle denenmeli. Henüz Türkiye'de parfümerilerde ya da drugstorelarda satılmıyor ama internet ve instagram üzerinden satılıyor. Fiyatı genelde 15 Tl. Umarım Watsons en kısa zamanda bu ürünüde bizlerle buluşturur! :)

It absolutely worth trying! You can find it at many drugstores. And it's really affordable btw. It's about 2.5 Euro.


























Bileğimdeki swatchı bu şekilde. :)

It's swatch on my wrist is like that. :)























Ve dudaklarımda bu şekilde görünüyor. 

And it looks like this on my lips.


Kesinlikle önerdiğim bir ürün. En kısa zamanda denemelisiniz. Diğer çeşitlerinide kesinlikle alacağım. :)

I definitely recommend it. You should try it. I'll totally but other Baby Lips' too. :)

Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen sonraki yazılarım için blogumu takibe alın ve lütfen görüşlerinizi bana yazın :) Görüşmek üzere!

I hope you liked it. Please leave me a comment and follow my blog for the upcoming posts.:) See you next time!

E-mail: smyrnarybeauty@gmail.com
instagram: smyrnarybeauty
twitter: smyrnarbeauty
Youtube : www.youtube.com/smyrnarybeauty





No comments:

Post a Comment