Thursday, December 5, 2013

Lila Kutu Kasım Ayı Keşif Kutusu #1

Herkese merhaba!
Bugün Lila Kutu'nun Kasım Ayı kutusundan bahsetmek istiyorum. :)

Kasım ayı Lila Kutunun 2. yılıydı.



Ve ben 2. yıla özel olan bu kutuya ba-yıl-dım!!! Çok şık değil mi sizcede? Hemen odamın bir köşesinde yerini aldı bile bu kutu :)


Kurdeleler , kutunun içindeki inci taneleri... Her şey çok şık.


Kutu bende inanılmaz  bir merak uyandırdı. Açmak için sabırsızlandımmm :)



Ve tadaa ! Gözüme ilk olarak bu plasenta maskesi çarptı. Açıkçası biraz ilginç bir ürün ama denemek için sabırsızlanıyorum :) (Deneme ürünü olarak 1 adet gönderilmiş.)


Dairy Fun'ın mini boy bir duş jelide vardı kutuda. Hemde çikolatalı :). Dairy Fun'ın ürünlerine zaten bayılıyorum. Özellikle orjinal boy olanlarının ambalajlarına. 


Cyréne markasının keratinli saç maskesinin deneme boyununda kutuda olması beni çok sevindirdi. Bu markanın ürünlerini daha önce hiç denemedim çünkü. Ve bir yerden başlamak iyi olacak :)


Fouf markasının çamur maskesinin deneme boyuda vardı kutuda. Bu ürünle ilgili pek bir fikrim yok. Daha fazla bilgiye foufproducts.com 'dan veya Lila Kutu'dan ulaşabilirsiniz . :)


Bir yara jelinin küçük boyunuda koymuşlar kutuya. Umarım kullanmamı gerektirecek bir durum olmaz. Hoş değil yara falan. :)



İki de tam boy ürün vardı kutuda. Biri énezone'nin sivilce losyonu , diğeri ise Cosmed'in ayak kremi. Ayak kremine çok sevindim. Kremleri çok seviyorum çünkü ve sürekli kullandığım için hep bir yenisine ihtiyacım oluyor. 
Sivilce losyonunu ise kutu elime ulaştığından beri deniyorum. Hoşuma gitti aslında. Etkisi hissediliyor. Ama 1-2 gündür yüzümdeki sivilcelenme arttığı için daha hızlı bir çözüm olsun diye ilaç kullanımına başladım. 



Ve son olarak kutunun beni belkide en mutlu eden kısmı olan bu el yapımı şeker mi şeker çikolatalar çıktı. İnanılmaz lezzetlilerdi. Bu çikolatalar Percent Luxury Chocolate' a ait. En kısa zamanda sitelerinden sipariş vermek istiyorumm! Doyamadımmm :)
Sizde bu çikolataları denemek istiyorsanız www.cikolatalazimmi.com'a bir göz atabilirsiniz :)



Kutunun tam boy ürünlerinin fiyatı ve özeti ise bu şekilde. Güzel bir kutuydu. Ama 2. yıl için yeterince tatminkar mıydı bilemiyorum açıkçası. Yinede sevdim ben :)

Lila Kutu'ya bir göz atmanızı tavsiye ederim! :)

Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen sonraki yazılarım için blogumu takibe alın ve görüşlerinizi bana yorum olarak yazın. Sürmekte olan The Balm Nude Tude' paleti çekilişime katılmayı unutmayın :) 
Görüşmek üzere :)

twitter: smyrnarybeauty
instagram: smyrnarybeauty

Bana ulaşmak için : smyrnarybeauty@gmail.com


No comments:

Post a Comment