Saturday, December 21, 2013

Eos Lipbalm - Summer Fruit

Herkese merhaba ! 

Hey everyone!

Bugün çok sevdiğim Eos dudak balmından bahsetmek istiyorum. :)

Today I want to talk about Eos lipbalm. :)

























Bu dudak balmı sadece ambalajı için bile alınabilir. İnanılmaz şeker bir ambalajı var. 

You can even buy Eos lipbalm only for its packaging. It's too cute. 

























Eos dudak balmı %100 doğal ve %95 organik. Bu iyi bir özellik. Çünkü gün içinde sık sık uyguladığımız bir cilt ürününün paraben v.b zararlı şeyler içermesini istemeyiz. Gerçi hiçbir ürünün bu tür şeyler içermesini istemeyiz ama bazen ne yazıkki elimizde olamıyor bunu sağlamak. 

Eos lipbalm is %100 natural and %95 organic. This is really important. Because we don't want a skin product , which we use many times in a day , to contain paraben or any other dangerous chemical products. Actually we don't want any produts to contain these stuff. But sometimes we are not able to have everything under control. 

































Eos dudak balmı gerçekten sağlıklı ve kullanışlı olduğu için tercih edilesi. 

It really worth buying because it's healthy and handy.

























Ben Summer Fruit olanını kullanıyorum. Tadı, kokusu , her şeyi çok hoşuma gidiyor. Nemlendiriciliği de benim için yeterli. Bana yazı hatırlatıyor :).

I use the Summer Fruit one. I like the taste , smell and everything about it. And it moisturizes well. It reminds me of the summer :).

Kesinlikle almanızı öneriyorum. Gerçi ülkemizde bulunmadığı için buraya getirenler Amerika'da 3 dolar olan ürünü 25 lira gibi inanılmaz ütopik rakamlara satıyorlar. Fakat uygun bir fiyata bulursanız almaya değer bence. Malesef herhangi bir satıcı ya da site öneremiyorum bu konuda. :( Instagram üzerinde veya bloglarda satanlara rastlarsınız ama eminim. Alternatif olarak (hatta benim için Eos bunun alternatifi) Burt's Bees dudak balmlarını önerebilirim. :)

I highly recommend Eos lipbalm. It's about 3 Dollars. And it worth it. :)

Umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum bırakın ve sonraki yazılarım içinde blogumu takibe alın. :) Çekilişime katılmayı da unutmayın! :) ( Tık Tık )

I hope you liked it. Please leave a comment and follow my blog for the upcoming posts. And don't forget to enter my Giveaway! :) ( Click )

E-Mail: smyrnarybeauty.blogspot.com
Instagram : smyrnarybeauty
Twitter : smyrnarybeauty 
Youtube : youtube.com/smyrnarybeauty


2 comments:

  1. Blogunun tasarimini cok begendim ben de yeni blog yazmaya basladim bir goz atarsan cok sevinirim.
    http://fashionoscope.blogspot.com/

    Bir de sana birkac sorum olacak mail adresini verebilirmisin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tabiki smyrnarybeauty@gmail.com :)
      bakıyorum hemen blogunada :)

      Delete