Monday, March 10, 2014

Dediğimi yapın , yaptığımı yapmayın :) #2


























Herkese merhaba! 

Bugün kilo verme çalışmalarımla ilgili başlattığım yazı dizisinin ikincisine geldi sıra. Tam bir ay oldu ama ben vere vere 1 kilo verebildim a dostlar :( 
Bir üzgünüm bir üzgünüm anlatamam :( 
Fakat kilo vermek adına hiçbir şey yapmadım, bu konuda dürüst olmalıyım. Boğazımı tutamadım, koca bir ay spora gidemedim. Bahane bulmak istemiyorum ama okulumun stresli süreçleriydi , İzmir'imin deliren havasıydı derken bende ne vakit ne enerji kaldı. Ama 4 Şubattan beri indirdiğim aplikasyona sadık kalıp her gün 2 litre su içiyorum . İnanılmaz faysasını gördüm. Metabolizmam hızlandı, cildim güzelleşti , üstümdeki stres biraz olsın hafifledi ve açıkçası bayağı bir rahatlamış hissediyorum. Havalar ısınacağı için bugünden itibaren günde 2.5 litre içmeye başlayacağım. Bu arada yarın gidip havuz aboneliğimi güncelletiyorum. Haftada 3 kez yüzmeye gideceğim. Veeee koşuyada başlıyorum. Üstümden kalkan okul yüküylede birlikte bu sefer çok azimliyim! :) Hayatıma daha fazla aktivite alacağım. Ve bundan sonrada  çok yememeye çalışacağım :) Bakalım 10 Nisanda ne olacak bu konuşmanın devamıı :) heyecanlıyımm :) 

Bugün 10 Mart ve 68 kiloyum :) #3le 10 Nisanda görüşmek üzere! :) 

E-mail: smyrnarybeauty@gmail.com
Youtube: www.youtube.com/smyrnarybeauty
instagram: smyrnarybeauty
twitter: smyrnarybeauty 

3 comments:

  1. I wish you all the best with the weight loss, I am also trying to lose a few pounds for the summer. So far I also lost only one pound! Lets hope next week will go better for the both of us!

    http://allaboutevesbeauty.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha thank you :) good luck to both of us ! :)

      Delete